01.03.2016

Fin slutt på februar måned.

Vi har fått store mengder snø i det siste. Sist søndag tok vi fram skiene og gikk en fin tur, i nypreparerte løyper. Lysløypa, med med forlengelse av spor over dyrket mark ligger i gangavstand fra huset vårt. 
Det er blitt mye snømåking i denne perioden. Vi måker med håndkraft. Det meste har falt på meg, etter som jeg er hjemme på dagtid og har god tid. Etter nyttår har jeg vært flink til å trene både styrke og kondisjon. Uten det hadde jeg ikke klart all måkingen. Så trening i godt voksen alder har mye for seg. Energinivået øker, og kroppen blir sterkere på alle måter. 
Ellers har jeg strikket sokker og votter. Noe restegarn og noe nytt.
Nå skal jeg ta noen minutter med rokkeringen. Kanskje får jeg en slank og smidig midje til sommersesongen?



Spinning i september