tirsdag 2. februar 2016

Definitivt vinter

Hei igjen! 
I dag hadde jeg planlagt å dra på trening til kl. 09.30. Var på vei ut for å sette på motorvarmer i bilen, da dette synet møtte meg. Masse nysnø, samt en hard brøytkant bak bilen. For liten tid til å måke før treninga begynner. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Å måke snø er kjempefin trening det. Lukket døra og gikk inn til frokosten min.

Fikk god tid til å kose meg med frokosten. Mine to skiver med jordbærsyltetøy, et glass vann med fersk ingefær og litt gurkemeie, to trantabletter og en kopp kaffe. I går kjøpte jeg et Burdablad med mange fine mønster i. Tenkte det ville gi inspirasjon til å sy litt igjen.

Å feste "en million" tråder på ullbuksa til barnebarnet blir det kanskje tid til også?
 

I ettermiddag skal jeg sitte, på en av våre to nærbutikker og selge fastelavensris for sanitetsforeninga.
Håper riktig mange velger å støtte en god sak med en femtilapp.

Ser ut som jeg skal få den første tirsdagen i februar til gå, uten at det blir kjedelig.

Ønsker mine lesere en god tirsdag!




Mai 2017