torsdag 9. april 2015

9. april 2015

Fem personer, som opplevde krigens utbrudd i 1940 forteller om sine opplevelser i Adresseavisen i dag. Blant dem er min barneskolelærer gjennom 6 år. Hun var 12 år da krigen brøt ut. Interessant lesing.


Finn en feil på bildet under.
Ferdig med bolen på jakken til barnebarnet. Etter å ha strikket første arm, oppdaget jeg feilen på bolen!!!  Har strikket lus på annenhver maske. Det SKAL være to masker mellom hver lus!  Hjelper ikke med 50 års erfaring, og en haug med kofter og gensere på merittlista. Egentlig ble jeg ikke så lei meg. Bolen er strikket litt for løst, og det har ergret meg veldig. Nå får jeg enda en grunn til å rekke opp. Bra det bare er størrelse tre år.
Trøster meg med selskap av to, som alltid er i godt humør. Undulatvennene mine, Pippi og Pelle. De er to lykkelige fugler, som lever det gode liv. Ute og flyr fritt på kjøkkenet og stua, stort sett hele dagen. 


Ha en fin onsdag alle sammen, med eller uten tabber! 

April 2017