05.03.2013

En bok om spinning

I vel et år nå har jeg jobbet med å lage min egen spinnebok. En bok kan jeg kanskje ikke kalle det. Snarere et hefte. Heftet tar for seg grunnreglene for spinning på rokk og håndtein, vasking og karding av ull. I tillegg er heftet rikt illustrert med fargebilder av alle prosesser. En del tips og ideer har jeg også tatt med.
Etter som jeg hittil ikke har funnet særlig mye litteratur på norsk om spinning, fant jeg ut at jeg kunne lage noe selv. Det jeg ønsker å oppnå, er å innspirere andre til å prøve den fantastiske hobbyen som spinning er.
Hefet er på 34 sider i A4-format, og vil ganske snart være ferdig trykket/kopiert.
Her kommer noen smakebiter:




Om du ønsker å kjøpe et eksemplar vil betalingen skje via PayPal.
Prisen for heftet: kr. 250,- + kr. 50,- i porto

Om du har synspunkter/meninger/spørsmål: Legg gjerne igjen en kommentar til innlegget her, eller send e-post:info@britflones.net.

NB!
Bildene i innlegget her er tatt direkte fra dataskjermen, og er derfor ikke særlig gode.

Spinning i september