fredag 16. november 2012

Nytt siden sist

Ja, her har det skjedd mye siden siste oppdatering.

I slutten av oktober kom det mye snø på kort tid. En morgen vi satt ved frokostbordet, fikk min mann plutselig øye på en elgku med kalv ute i hagen vår. Jeg rakk akkurat å ta et par bilder før de forsvant bak naboens hus. På det første bildet ser du dem ved bilen, på det andre rusler kalven etter mor (kan skimtes ved trærne i hagen til naboen) over veien.

Vårt andre barnebarn ble født for 3 uker siden, en lykkelig begivenhet for oss alle. Det ble ei søt lita jente. Storebror på 8 år er veldig stolt og glad.
Samtidig har vår eldste sønn flyttet til ny leilighet, og vi har bidratt så godt som mulig med vår hjelp.
Sist helg var det stor håndverksmesse her i bygda. Der deltar jeg alltid med egen stand. Messa var godt besøkt, og jeg solgte brukbart.
Nå har alt roet seg litt ned, og jeg kan senke skuldrene litt igjen. På onsdagskvelder går jeg på yogatrening. Har "skulket" et par uker nå, men sist onsdag var jeg der igjen. Det var veldig godt. Kjenner det litt ekstra i kroppen i etterkant, men det betyr vel bare at det virker. :)
Denne uka har jeg kardet og spunnet litt igjen.
I tillegg har jeg startet på et heklet slumreteppe til 8-åringen. Han har valgt fargene selv. Fargene er litt skarpere i virkeligheten enn på bildet.

















Mai 2017