mandag 19. november 2012

Nye uke - nye muligheter

Her starter uka med et lite dryss nysnø, null grader og veldig glatte veier. Heldigvis trenger jeg ikke å kjøre bil i dag. Nyter i stedet hvor vakkert alt er med et dryss av ny snø på. I stuevinduet blomster flere av mine orkideèr. Planten på bildet har de største blomstene. Ønsker alle mine lesere en fin uke.

Produktene på bildene nedenfor laget jeg til årets jule-/håndverksmesse. Alle, bortsett fra lua og halsen på første bilde er laget av den lokale saueulla. Jeg glemte å ta bilde av et alle produktene, blant annet et par hvite damevotter med broderier og et par barnevotter. Noe ble solgt på messa, og noe i ettertid. Resten har jeg lagt ut i Epla-butikken min.
Lua og halsen på første bilde, er laget av en blanding av mange typer ull/farger og litt syntetisk fiber.

Mai 2017