fredag 10. august 2012

Litt nytt fra strikkepinnene

Kveldene denne uka har gått med til å strikke det du ser her. Vottene er strikket av entrådsgarn fra den hvite lammeulla i forrige innlegg. Det er små babyvotter uten tommel. Lua har jeg strikket av totrådsgarn jeg har spunnet tidligere. Jeg liker veldig godt å lage slike småting av garnet jeg spinner.
Det triste "sommerværet" vi har her i regionen frister ikke til uteliv. Derfor blir det kos innendørs med rokk og strikkepinner i stedet. 12 grader og regn er IKKE sommer!
Men, det er lys i tunnelen nå. Det meldes sol og 21-24 grader hele neste uke. :) Det vil redde de stakkars sommerblomstene mine fra en tidlig død. Hittil har jeg sprunget ut og inn, og flyttet plantene under tak, når regnet er blitt for kraftig. Det har jeg gitt opp nå. :/

Mai 2017