02.04.2012

2. april 2012

Ønsker alle lesere og venner en god påske!



Her er mitt påskehåndarbeid. Ingen ekspert på hardangersøm akkurat. Broderte litt i min ungdom, men det er lenge, lenge siden. Kanskje har jeg tatt meg "vann over hodet" nå.?  Har allerede  merket at synet ikke er det samme som for 30 år siden :)  Trenger mer lys, og sterkere briller til dette posjektet. Fargen på duken er omtrent som det første bildet viser. Mønsteret fant jeg i ukelbladet Familien, der de akkurat nå har et lite kurs i hardangersøm.


 
Ja, slik ser det ut i min hage i dag!  Før helga var det ikke en snøflekk igjen. Våren hadde gjort inntog i både sjel og sinn. I dag er det full vinter igjen. Det er lyst og vakkert, men litt sent med vinter nå, synes jeg.  Mer snø er ventet i dagene som kommer også,


Her har Luna lagt seg i senga  som jeg gjorde i stand til Yr (en Jack Russel). Akkurat passe størrelse til meg dette, sier Luna :)

Spinning i september