11.08.2011

Se hva jeg har kjøpt meg :)

I går var jeg på en liten handletur, og hva kom jeg hjem med? Jo, malersaker til akvarellmaling!
Jeg har malt en del tidligere, men det er mange år siden. Gleder med til å ta fatt på det igjen.

Look what I have bought! Some new paintingstuff. I have done some painting years ago. Looking forward to start again.

Litt håndarbeid er det blitt tid til i det siste også. Først noe fra rokken. Ei lita, nyvasket hespe med totrådsgarn klar til å snurres noen omganger i salatslynga.
I have finished some handcraft too. A small skein of 2ply-yarn from the spinningwheel.


Det ble akkurat nok garn til et heklet pannebånd. Som du ser, har jeg mer igjen av denne håndfargede fiberen.
Just enought yarn to knit a headband. As you see, I have more left of the same handpainted fiber.

En ny vott i et nytt mønster har også sett dagens lys.
A new mitten and a new pattern has been created too.


Av et nøste tynt sokkegarn har jeg heklet denne lua.
From a ball of sockyarn, I crocheded this hat.

Til slutt må jeg ta med et bilde av en liten minirose fra hagen. Jeg plantet to kryproser i vår. Nå står de i full blomst, og denne fikk komme inn for å pryde stuebordet.
At last I have to show you a picture of a minirose from my garden, planted this year. This one brigthens up my coffeetable.

Spinning i september