torsdag 21. juli 2011

Lavendelvott - ny design/Lavender Mitten - new design




På grunn av fargen valgte jeg å kalle dette vottemønsteret lavendel. Lavendel er kanskje noe mørkere i fargen, men sånn ble det i alle fall. I størrelse passet den perfekt til meg. Votten er strikket av Heilo. Fint garn å strikke votter av det også. Håper å få ferdig vott nummer to i løpet av kvelden.

Because of the color, I chose to call this pattern Lavender. Lavender has perhaps a bit darker color, but I liked the name and so it will be. The size fits my hand perfect. The yarn used is Heilo. Nice yarn to knit mittens from this to. I hope to finish mitten number two to night.


Naboen min kom nettopp hjem fra 14 dagers ferie på Mallorca. Da hun var borte passet jeg plantene i hagen hennes. Som takk for hjelpen fikk jeg disse nydelige rosene, 7 stk. Heldige meg :)

My neighbor just came home after 14 days in Mallorca. While she was away, I looked after her outdoor plants. She thanked me by giving me seven of theese beautiful roses. Lucky me :)

Mai 2017