07.04.2011

"Skitvær" ute, men trivelig inne

Trodde ei stund at vinteren skulle vare evig! Blir like overrasket hvert år, over hvor fort ting snur. Med mildvær og sol, og skikkelig lekket vårvær noen dager, forsvant snøen i rekordfart. Jo, vi har mer igjen enda, men veiene er bare og terrassen klar til å brukes.

Tilbake til "skitværet". Mørkt og trist ute i dag, og det regner på tvers. Men hva gjør vel det. Jeg koser meg innendørs i formiddag. Tok fram mitt mest sommerlige servise til frokost, for å "piffe" opp starten på dagen.

På salongbordet står en nydelig Afrikalilje og lyser opp tilværelsen. Fikk den i gave av min yngste svigerdatter, etter at hun hadde lånt bilen min en uke.

Ellers har det skjedd litt på håndarbeidsfronten også. Et par halser er blitt ferdige denne uka. Synes de så ut som små ballskjørt da jeg satte dem opp på denne måten.:)

Ønsker alle bloggere en fin torsdag!

Spinning i september