28.03.2011

Litt søm og mer vintervær

I kveld skal jeg på møte i den lokale sanitetsforeningen. I pausen bruker vi å ha loddsalg. Gevinstene stiller vi med selv. Derfor har jeg sydd et lite etui til å ha papirlommetørklær i i dag. Det kan jo også brukes til andre nødvendigheter vi damer gjerne putter i håndveska.


De siste dagene har det snødd så mye her, at vi er tilbake til full vinter. Før det siste snøfallet hadde jeg vasket ren den minste terrassen vår, og så smått gledet meg til å ta med kaffekoppen ut i vårsola. Sola varmer jo så godt når den viser seg nå, men den glimrer med sitt fravær for tida. Det er vakkert med all den hvite snøen, og det gir masse fin trim med snømåking. Allikevel hadde jeg innstilt meg på vår nå. Det er slett ikke uvanlig med stort snøfall i slutten av mars her hos oss, men må innrømme at jeg synes vinteren har vært lang nok nå. For øyeblikket laver snøen ned utenfor vinduene her.



Spinning i september