onsdag 23. mars 2011

"Det snør, det snør tiddelibom"

Ja, været kan vi snakke om i timevis. Her skifter det nesten fra time til time. Det er vind, regn, snø og sludd om hverandre. Små solgøtt hender det vi får også, men har ikke sett sola i dag.I går var jeg på jobb på SFO. Presterte å trampe på en drue som lå på golvet. Jeg skled som på det mer kjente bananskallet. Hadde en kopp kakao i hånda, og var mer opptatt av å berge den enn meg selv!!!! Det resulterte i at jeg holdt på å stupe inn i ei stor vindusrute. For å stanse ferden tok jeg tak i en benk og i vinduskarmen. Alt gikk tilsynelatende bra, bortsett fra at jeg sølte kakao på en av ungene. Heldigvis var den ikke så varm.
I dag har jeg vondt i hodet og ei arm, og er stiv i hele ryggen :/ Skal ikke på jobb i dag, så jeg kan være i ro hjemme og pleie meg selv. :))


Jeg har meldt meg inn i den lokale sanitetsforeningen. De har en stor basar hver høst og et lotteri i forkant av den. I tillegg selges det et stort antall julekalendere, der håndarbeider er gevinstene. Nå er vi i full gang med å produsere håndarbeider til alt dette. I går kveld gjorde jeg ferdig dette lille settet. Det er et pannebånd og et par pulsvarmere.

April 2017