mandag 24. januar 2011

24. januar ser slik ut hos meg:

Ute er det mildvær med vind og regn. Snøen tiner i høyt tempo.

Inne koser jeg meg med min lille kompis, Pablo. Han lar seg ikke påvirke av dårlig vær og andre uvesentlige ting. Like "blid" og pratsom uansett.

I vinduskarmen har en gammel kaktus kommet med mange nye knopper. Et tegn på at vi har en ny vår sikte. :)

I det andre vinduet står en nyinnkjøpt St.Paulia og strutter med sine nydelige små hvite blomster.

Det er framgang i strikkeprosjektet mitt også. Det skal bli en jakke til meg selv, har jeg tenkt. Det gjenstår å se om den vil passe. Har brukt opp garnet jeg hadde spunnet ferdig. Det blir pause i strikkinga nå, til jeg har fått spunnet opp ei ny hespe.
Blir ingen spinning i dag. Har andre ting på agendaen. Men det ligger en ubrukt dag foran meg i morgen. :)

Mai 2017