fredag 21. august 2009

Denne fikk jeg i dag :)

Det er artig at andre bloggere finner min blogg interessant nok til å gi en slik påskjønnelse.Litt av vitsen med bloggingen er jo å gi andre der ute glede og inspirasjon. Jeg takker hjertligst   Strikkebesta   for utmerkelsen. Hennes blogg er jeg titt og ofte innom.  Mye interessant og inspirerende å finne der.  Jeg  gir utmerkelsen videre til tre nye bloggere. Denne gangen har jeg valgt disse:

Solplassen
fordi hun viser oss livet på en gård med sauer, ender, katter og hunder.  Og hun lager vakkert garn og strikkeprodukter av ull fra egne sauer.

Dog-lover's Yarn
for hennes morsomme og interessante blogg om rokker, spinning, alle hundene hennes m.m.
for her joyfull and in interesting blog about spinningwheels, spinning, all her dogs etc.

Anne Grethe's Hobbykrok
for hennes allsidighet på håndarbeidsfronten.  Hun mestrer det meste. Mye flott håndarbeid å se i bloggen hennes.